آلفا هستی؟

اصطلاح آلفا از اواخر اخیر به نوعی عبارت محبوب اینترنت تبدیل شده است. بازاریابان ، وبلاگ نویسان و مادر همه در حال پریدن روی باند واگن هستند.

جهنم ، حتی من هم دارم. در اوایل سال جاری من کتابی را منتشر کردم به نام کتاب آلفا. میدونی چیه؟ مثل هات کیک های لعنتی فروخته می شود. مردم عاشق این گه هستند.

اما نر آلفا چیست؟ همه ما می خواهیم یکی باشیم ، مطمئناً همه ما می خواهیم پسری باشیم که مردها به او احترام می گذارند و زن ها هم به او علاقه دارند. اما اینها فقط چند نتیجه آلفا بودن است ، نه یک نقشه راه برای رسیدن به آنجا. و قبل از اینکه بتوانیم خود را در مورد چگونگی رسیدن به آنجا نگران کنیم ، باید مکان را شناسایی کنیم.

در این مقاله من تمام تلاش خود را می کنم تا ده ویژگی برتر یک آلفای واقعی را تعریف کنم. مطمئناً ، این احتمالاً با آنچه دیگران تصور می کنند آلفا است متفاوت خواهد بود ، اما این نکته است - جدا از چند ویژگی جهانی ، برداشت های شخصی ما از آلفا بازتاب ارزش های خودمان است. یک تعریف دقیق وجود ندارد.


1. او شجاع است


نر آلفا بی باک نیست. هیچ کس نترس نیست. همه ما ناامنی و ترس داریم که نمی توانیم آنها را کنترل کنیم. با این حال نر آلفا علی رغم ترسش قادر است در مسیر خاصی حرکت کند.

او ممکن است از اینکه تجارت جدیدش شکست بخورد ، ترس داشته باشد اما این امر مانع تلاش او نمی شود. او ممکن است از این نگران باشد که پذیرنده نازنین پیشرفت های خود را رد کند ، اما به هر حال به دنبال آن خواهد بود.

 

2. او می تواند احساسات خود را کنترل کند


نحوه برخورد ما با شرایط نامساعد نقش زیادی در زندگی ما دارد. اگر این گریه به طرف فن برخورد کند و از کار اخراج شوید ، یا به زمین بیفتید یا به طرز شریرانه ای مورد اهانت قرار بگیرید - چگونه واکنش نشان خواهید داد؟

نر آلفا با انجام یک سری نفس عمیق و ارزیابی بهترین اقدام بعدی خود واکنش نشان خواهد داد ، از نظر احساسی شانه خالی نمی کند و برای خود قبر حفر نمی کند.

3. او هدفی دارد


فرقی نمی کند که می خواهید یک ورزشکار حرفه ای باشید ، یک حسابدار ، یک مدیرعامل یا یک مسافر جهان باشید - اما مهم این است که شما چیزی می خواهید. وقتی می دانیم به کجا می رویم - وقتی در زندگی جهت داریم - احساس انگیزه و عزم راسخ می شویم. روزهای ما صرف پیشرفت و تلاش برای پیشرفت می شود. و این از طریق افکار ، اعمال و رفتار کلی ما بوجود می آید.

نر آلفا همیشه یک هدف دارد. او هرگز فقط بی هدف در اطراف شناور نیست.

4- او از تصمیم گیری نمی ترسد


ترس از تصمیم گیری در واقع ترس از مقابله با عواقب تصمیم اشتباه است ، خواه این به معنای غذا خوردن در یک رستوران شلخته باشد یا سرمایه گذاری در یک شرکت شلخته. این از شجاعتی که در شماره 1 بالا ارائه دادیم ناشی می شود ، اما سزاوار تعداد خود است زیرا افراد تصمیم گیرندگان را تشخیص می دهند. و آنها را به عنوان رهبر معرفی می کنند. و مردان آلفا از سربیدن نمی ترسند.

5- او از گفتن آنچه در ذهنش است ترس ندارد


مردم بیش از حد حساس شده اند. اغلب ما آنچه را که واقعاً فکر می کنیم نمی گوییم. شاید ما از آسیب رساندن به احساسات کسی ترس داشته باشیم. یا شاید از شروع یک رویارویی ترسیده باشیم.

نر آلفا با وجود این ترس ادامه می دهد و نظر صادقانه خود را بیان می کند. نه ، او این کار را به طور ناخواسته انجام می دهد تا جایی که باعث می شود مردم بی احساس شوند مانند گریه یا شروع جنگ های بی ارزش ، اما اجازه نمی دهد یک تعامل ناخوشایند او را از رسیدن به خواسته خود متوقف کند.

6. او نمی گذارد هیچ چیز بر زندگی او حاکم شود


برخی از افراد به دلیل مشاغل خود فرسوده می شوند. دیگران توسط روابط خود مصرف می شوند. وقتی این اتفاق می افتد ، همه چیزهای دیگر از هم می پاشد. سلامتی آنها رو به زوال است ، شغلشان پایین می آید و روابطشان خراب می شود.

نر آلفا تشخیص می دهد که زندگی باید متعادل باشد. کار ، عشق ، سلامتی و دوستان همه زمینه های اساسی هستند که باید برای حفظ یک سبک زندگی قوی در سراسر کشور کشت شوند.

7. او سلامت جسمی خود را حفظ می کند


احساس و رفتار ما از درون شروع می شود. اگر ما 300 پوند اضافه وزن داریم و 3 روز نخوابیده ایم ، هیچ چیز دیگری مهم نیست. بدون داشتن جسمی قدرتمند و سالم نمی توانیم یک ذهن سالم و قوی داشته باشیم. و درک دیگران از ما نیز بدتر خواهد شد. از این گذشته ، برداشت اول همه چیز است ، و شما فکر می کنید وقتی یک لکه چربی در فروشگاه مواد غذایی در مسیر شما قرار می گیرد چیست؟

نر آلفا بیش از هر چیز برای بدن خود ارزش قائل است ، زیرا او تشخیص می دهد که بدون سلامتی او ، هیچ چیز دیگری مهم نیست. او خوب غذا می خورد ، و وزنه ها را بلند می کند.

8. او نمی گوید "نه"


مردم در زندگی از شما لطف خواهند کرد. این اجتناب ناپذیر است. و اگر بهره مندی از لطف به شخص دیگر از هزینه انجام لطف نسبت به شما بیشتر است ، پس باید انجام شود. اما این هزینه ها و مزایا باید اندازه گیری شود. نر آلفا پوش آور نیست. او کورکورانه به هوی و هوس و خواسته دیگران ملزم نمی شود. اگر رئیسش از او بخواهد دیر بماند ، اما او در جای دیگری برنامه دارد ، با مهربانی می گوید "نه" و حرکت می کند.

او نیز نیازی به توضیح خود ندارد. او از روی نفرت یا تحقیر "نه" نمی گوید ، بلکه موش صحرایی است

 

9. او نقاط ضعف خود را تصدیق می کند

 

اگر نسبت به نقاط ضعف خود نابینا هستید ، خود را برای شکست آماده می کنید. آنها تا زمانی که مورد خطاب قرار گیرند و بهبود یابند ، در هر مرحله از زندگی شما را تضعیف خواهند کرد. مهم نیست که این یک ضعف طبقه ای مانند بد بودن با زنان است یا یک ضعف شخصیت مانند بی حوصلگی (این پاشنه آشیل من است).

مرد آلفا از داشتن ضعف افسرده نمی شود. و او به دلیل احساس غرور آن را انکار نمی کند. درعوض او متوجه می شود که کمبود دارد و برای رفع آن حرکت می کند.

 

10- او خودش را با حالت بدنی قوی نگه می دارد


مورد نهایی این لیست یک مورد فیزیکی است. نحوه نگه داشتن خودمان مستقیماً بر احساس ما و چگونگی درک دیگران تأثیر می گذارد. نر آلفا وقتی با شما صحبت می کند ، به جلو خم نمی شود یا به پاهای خود خیره نمی شود. سرش را بالا گرفته و به چشمان تو نگاه می کند. و این حالت قوی و مطمئن در درون او منعکس می شود.