حقیقت پنهان: همه استخرهای شنا نشت می کنند!


لحظه ای با ما تصور کنید - در هزینه خود صرفه جویی کرده اید و برای خرید اولین استخر خود در وقت ، انرژی ، استرس و منابع خود سرمایه گذاری کرده اید. همه شما برای شروع لذت بردن از فضای زندگی آرام در فضای باز بسیار هیجان زده اید! در ابتدا همه چیز عالی است اما بعداً مکرراً متوجه ریزش آب در زیر خط کاشی می شوید. قبض آب شما شروع به جمع شدن می کند و شما به سرعت پول بیشتری را از آنچه در ابتدا در استخر شنا می کردید ، خرج می کنید. استرس شروع به وارد شدن می کند و شما تعجب می کنید که آب به کجا می رود و چرا این استخر به اندازه آنچه شما در ابتدا قصد داشتید سرگرم کننده نیست ...

 

این یک داستان عجیب برای کسانی است که قبلا استخر شنا نداشته اند ، اما برای کسانی که این داستان را دارند یک داستان آشنا است. حقیقت غم انگیز ماجرا این است که تمام استخرهای شنا نشت می کنند! چرا؟ آیا استخرها برای نگهداری آب طراحی نشده اند؟ پاسخ کوتاه این است که بله ، استخرها به گونه ای طراحی شده اند که آب را برای شنا در ما نگه می دارند. پاسخ این معمای گیج کننده در نحوه ساخت آنها است.

با ما به یاد داشته باشید که بیشتر استخرهای شنا از بتن ساخته می شوند. همانطور که گفته شد ، تمام بتن و گچ متخلخل است. بنابراین ، اگر یک استخر شنای مسلح در حالت طبیعی باقی بماند ، به دلیل فشار مثبت ، آب خود را از دست می دهد. آب به معنای واقعی کلمه خود را از طریق دیواره ها هل می دهد. بنابراین چگونه می توانیم جلوی این پدیده گیج کننده را بگیریم و در چه مرحله ای از مالکیت استخر می توانیم این مسائل را درمان کنیم؟

 

چه زمانی استخر را ضد آب می کنیم؟


برای مشتریان جدید ساخت و ساز پاسخ آسان است - ما پوسته gunite (بتونی) را درست در زمان استفاده درمان می کنیم. همانطور که قبلاً هم می دانید ، استخرهای شنای گانتی از دو محصول اصلی ساخته می شوند: فولاد و بتن "میلگرد" تقویت شده (گانیت یا شاتکریت). پس از ایجاد قفس میلگرد ، گانیت یا شاتکرت مستقیم به داخل فولاد شلیک می شود تا سطح بتونی ما ایجاد شود. مهمترین و مهمترین زمان برای درمان پوسته بتن و ضد آب بودن ، بتن تازه و پخت است.

بنابراین ، ما یک سیستم محصول چند مرحله ای برای درمان صحیح و ضد آب بودن استخرهای شنای خود اعمال می کنیم - صرفه جویی صدها یا هزاران دلاری مشتری در جاده ها! این یکی از دلایل بسیاری است که مشتریان ما به ساخت و ساز آب Matt's روی آورده اند. ما وقت خود را صرف ساخت استخر شنای شما با استفاده از محصولات آزمایش شده و واقعی می کنیم! ما دانشجویان این صنعت هستیم و این مزایا را برای لذت بردن و سود نهایی به مشتریان خود منتقل می کنیم!

 

چگونه یک استخر را ضد آب کنیم؟


برای اطمینان از ایجاد بهترین استخرهای شنا برای مشتریان خود ، باید از بهترین محصولات موجود در بازار استفاده کنیم. برای ضد آب بودن ما به هیچ یک از محصولات Miraprime اعتماد نداریم. این تولید کننده نخبه یک سیستم چند مرحله ای ایجاد کرده است که برای تصفیه سطح بتن (بستر) از داخل به خارج استفاده می شود. این رمز موفقیت ماست.

مرحله شماره 1: عایق رطوبتی نانو
مرحله شماره 1 شامل درمان ماتریس بتن "داخلی" است. برای مبتدیان ، ما Aqua-Blok XL را یک یا دو روز پس از شلیک گلوله به بتن خود می زنیم. این امکان برای بیشترین نفوذ Aqua-Blok XL را فراهم می کند زیرا گونیت به معنای واقعی کلمه رطوبت را در عمق پوسته بتن می مکد (به دلیل اثر کم آبی). پس از استفاده از Aqua-Blok XL ، به ما اجازه می دهد تا پوسته بتونی برای یک بازه زمانی مطلوب 28 روزه ترمیم شود. در اینجاست که می توانیم مشاهده کنیم "اثر پاکسازی" وجود دارد.

اساساً محصول ضد آب داخلی محصولات جانبی بد مانند هیدرات کلسیم و کلریدها را از ماتریس بتن خارج می کند - این آشغال بتنی است که ما می خواهیم از پوسته ما خارج شود. پس از اینکه این محصولات پاکسازی شد ، ما دیوارها را شسته تا محصول جانبی آن خارج شده و برای مرحله شماره 2 آماده شویم.

 

این تصویر مرحله شماره 2 فرآیند ضد آب بودن ما را نشان می دهد: Membrane C (ضد آب ضد آب). در اینجا ما از یک غشای سیمانی قابل انعطاف استفاده می کنیم که می تواند در اطراف نفوذ لوله ، خطوط کاشی ، اتصالات ، ترک ها و بسیاری از مناطق دیگر اعمال شود. این از حرکت رطوبت در اثر فشار جانبی مثبت و منفی جلوگیری می کند.
مرحله شماره 2: عایق رطوبتی خارجی
همانطور که تصور می کنید ، برای ایجاد غشاproof ضد آب ، باید برخی از محصولات را مستقیماً روی سطح بتن بمالیم. این مرحله با نام Membrane C شناخته می شود. این یک غشای سیمانی انعطاف پذیر است که از حرکت آب به دلیل فشار جانبی مثبت و منفی جلوگیری می کند. ما این محصول را در قسمت های مختلف استخر از جمله:

خطوط کاشی
گلوی کفگیر
طاقچه های روشن
استخر برمی گردد
تخلیه های اصلی
تمام نفوذ لوله ها
ترک
تغییرات هواپیما / اتصالات
اساساً ، ما می خواهیم قبل از استفاده از گچ استخر (مواد سطح زیبا) ، تمام نقایص احتمالی سطح بتن خود را پیدا و درمان کنیم. شاید از این اطلاعات شگفت زده شوید ، اما واقعیت این است - چیزی به عنوان کاربرد کامل gunite یا shotcrete وجود ندارد. از آنجا که بتن بهبود می یابد ، به دلیل کمبود آب ، انقباض قابل توجهی وجود دارد و در ماه های گرم تابستان شدت می یابد.

در حقیقت ، هنگامی که بتن برای درمان باقی مانده است ، شکستگی های کوچک مویی می تواند در اطراف مناطق خاص مانند نفوذ لوله و اتصالات ایجاد شود. ما به سادگی با استفاده از غشایی سنگین این مناطق را درمان می کنیم تا آب نتواند فرار کند - ساده و موثر!

 

شما همچنین می تونید از چسب آب بندی استخر برای اب بندی استخر استفاده کنید تا استخر شنای شما هیچ وقت دچار نشتی نشود ، من این محصول رو تست کردم و از نمایندگی محصولات عایق نانو شرکت نانوسازه هم راضی هستم .